onsdag 13 februari 2013

hur våra vänner är

"Mina vänner är bäst för att dem skäms inte för att dansa fult på klubb eller säga ifrån när någon tafsar. Vi highfivear varandra om någon gjort nåt bra, vi kan hångla upp varandra av kärlek, skedar när vi sover, ha långa politiska diskussioner. Om jag hade jättemycket pengar skulle jag köpa en stor villa så att vi alla skulle kunna bo tillsammans. Nästan alla mina vänner är vänster och feminister, det är typ en förutsättning för att jag ska tycka om någon. Ok, alltså jag kan ju tycka om någon i alla fall men jag förstår mig inte på folk som är liberala eller konservativa. Människor som är uttalat antifeminister klarar jag inte av. Nästan alla mina närmsta vänner går på södra men ett par stycken lärde jag känna redan i högstadiet."

Chris svarade på frågan om hur hennes(och därigenom mina) vänner är och den där beskrivningen är så sann. Åh, vad skulle jag ta mig till utan dem? Javettefan asså. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar