tisdag 12 februari 2013

hey people





BÖRJAN

Dag ut och dag in. Man försöker romantisera men glasflaskan med optimism börjar ta slut, mitt livselixir börjar ta slut. Jag drömmer om konstskolor i sekelskifteshus på Lidingö och nya gator att springa på utan banala orosmoment som prov och hur ens studentklänning ska se ut. Jag är inte så djupt nere i skiten som det låter, jag har faktiskt kollat på film, skrattat, fotat, läst, skrivit och ätit så väldigt mycket de senaste veckorna! Men jag är bara så jävla jävla jävla skoltrött och mina betyg är inte heller betydelsefulla för mig då jag vill jobba med konst och film, det handlar mer om att jag mår så himla bra när jag har presterat bra i skolan. Hela jävla tiden får man höra om fruktansvärda ting, som detta, uppdrag granskning och den idiotiska respons som vissa fullkomligt bajsade ut på alla sociala medier och om män som tycker att det inte är våldtäkt om tjejen sover för då kan man inte säga nej = villig, om mannen som tog en kvinna på brösten i ett badhus för att (av någon anledning) påpeka att hon hade stora bröst, det tyckte han var legitimt. Men jag har också köat i 4,5 timmar till biljettsläppet för beyoncés konsert(<33333) och fick biljett till golden circle. Jag ska till london om exakt 14 dagar och om 6 dagar fyller jag nitton. Under loppet av en månad kommer jag att se Håkan, Beyoncé, gråta/skratta/kröka den 12 juni("student-dagen-D") och dansa/skratta/kröka på Hultsfred. Det som räddar mig just nu är att spana på attraktiva pojkar och prata/kramas/skratta/slåss så fasligt mycket med mina vänner. Vill inte ha ångest så jag ska se till att rycka upp mig nu! 

Följ mig på twitter för fan och övervaka mig på vägen mot försoning med mina önskningar och måsten likt fåglar som iakttar ensliga bilar på tomma motorvägar från lyktstolpar vars ljus lyser upp i det regniga mörkret. Elflyrino heter jag där. 

SLUT

(Ni finns ju faktiskt på riktigt enligt blogspots statistik. 
KOMMENTERA MERA, tack snälla rara :))

4 kommentarer:

  1. Känns som jag stalkar dig på internet eftersom jag hittar dig på typ alla sociala medier som finns, meeeeeeeen why not? hehehe

    SvaraRadera
  2. Hahah, neej! Det är bara kul! :)

    SvaraRadera
  3. åh flyrro så mycket cyberkärlek jag vill uttrycka

    SvaraRadera
  4. ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR SÅ BÄST BABY! <3

    SvaraRadera