söndag 4 november 2012

Привет всем маленьких обезьян

Hej hopp! 
Den enda lektionen jag har på måndagar är bild & form från 14:40-17:10. Det är en väldigt väldigt skön start på veckan och även om jag har chans till att ha F-E-T-A sovmorgonen så slutar det ofta med att jag kommer till skolan ändå vid 11. Don't know whaay..! Imorgon ska vi börja med egna målningar, uppgiften fokuserar på att få med en förgrund, mellanplan och bakgrund = djup i målningen asså. Så vi ska ta inspiration från något valfritt. Jag har tagit två instagrambilder som jag har tagit själv, på Nora och en som jag fotade i Ropsten. Så det ska bli spännande! Nu sitter jag och försöker skissa upp min ide(apostrofknappen vill inte sammarbeta vafanasså.) Varvar det med att långsamt komma igång med min uppsats på FYRA SIDOR + EN RITAD KARTA som ska in i på onsdag, geografi #gottaluvit.
Lyssnar på Beyonce(*apostrof*), för det var allt för länge sen.

NEWSFLASH:

HÄNDER ÄR SÅ HIMLA GORILLASVÅRA ATT RITA 

<<end of newsflash>>

Har en känsla av att min vision kommer vara svår att göra bra, då jag absolut inte har tekniken. När jag målar brukar jag låta det bli som det blir och inte fokusera på detaljer.




1 kommentar: